Måndagsträning -check!

Så var det avklarat, hur skönt? Startade dagen med lite löpning i spåret. 2 varv fick det bli idag, gick bra. Men det märks att jag är ovan att springa på mjukt och backigt underlag för det är såå mycket jobbigare. Men det kändes mycket bättre idag än sist i alla fall, så jag är på rätt spår. Som jag sagt tidigare, måndagsträningen är den bästa. Känns som man kickar igång nya veckan på ett bra sätt och det får en att må sädär bra och känna sig lite extra nöjd :)



Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha okej, det lÅter som ett projekt! Åh, mina skor sitter som jutna på fötterna, provade dom när Jag gick till jobbet igår och det känns ju idag :)

2011-06-14 @ 07:54:55
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0