Onsdag

Vilken dag! Har hunnit med massor som vanligt. Först mötte jag upp Jessica i Vidingsjö för en rask promenad genom 5:an, skönt! Snick snack och träning samtidigt, det gillas :) Efter det tillbringade jag hela dagen på jobbet. Börjar sakta men säkert räkna ner nu då jag går på semester om bara några dagar, jihuuuu! Efter jobbet var det direkt på med ridkläderna och åka ut mot Västerlösa och stallet. Fick sällskap ikväll också, så himla kul! Vi var ute och galopperade längs med de gröna ängarna i kvällssolen, kan det bli bättre?! Jag har sagt det förut men måste säga det igen, jag är S Å Å Å glad att jag är tillbaka på hästryggen. Det är bland det härligaste som finns. Mina nya ridskor gjorde susen, skönt att slippa de klumpiga stövlarna. Imorgon ska det shoppas snygga shortchaps i läder också, kommer bli fin fint. Matsäcken inför morgondagen är fixad så nu måste det sovas några timmar. Hur nu det ska gå jag är fortfarande uppe i varv och lite så där som ett barn på julafton ;) hihi.


Läderjodhpurs Hööks // 579:-

Vi hörs!

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Emilie

Å vet du vad.. Den klickade jag oxå hem, kunde inte hålla mig ;) tänkte till ett bröllop, kan man ha en sån klänning? Hoppas bara inte att den är föör kort, det gillas inte :P

Snygga jodhpurs.. Jag saknar ridningen såååå mycket! Härligt med galopp i kvällssolen:)

2011-06-16 @ 00:10:56
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0