På grillen

Fick så himla god mat hos Lindha&Martin igår så jag var tvungen att testa att göra det själv idag. Har varit sugen på det hela dagen och det var precis lika gott även nu. När det är varmt ute är jag inte så sugen på varm mat egentligen, så något grillat tillsammans med en sallad passar perfekt. Gjorde visst så det räckte och blev över så nu är morgondagens lunch räddad också = mer tid i solstolen! haha ;)


Grillad fläskkarré med en sallad gjord på matvete, tomat, fetaost och sockerärtor. Ringlade över lite italiensk salladsdressing och toppade med lite pressad citron. En klick Lohmanders Chili/bearnaissås till det också. Hur gott???!!


Kunde inte låta bli att smyga ner lite godsaker i korgen idag (fy mig) när jag var och handlade. Ibland går det lixom bara inte att motstå.. Så detta fick bli efterrätten:


Grillad banan med marabou mjölkchoklad och glass

Nu är jag proppmätt och hade helst velat snöra på mig joggingskorna och ge mig ut på en riktigt hård löparrunda. Andra dagen idag med träningsvila och det kryper i kroppen på mig. Men nej... Jag slänger mig i soffan och kikar på fotbollen istället.. ;) Nya tag imorgon!

Ha en mysig fredagskväll♥

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0