Surprise

Ikväll när jag kom hem från jobbet hade Daniel en liten överraskning åt mig. Inte så liten. Han hade slitit hela dagen här hemma. Allt från att ha rensat "skjulet", åkt till tippen, rensat rabatterna på baksidan, fixat träden till att ha målat färdigt, storstädat och möblerat om på altanen. Kunde inte ha fått en bättre överraskning : ) Sååå skönt! Det blev grymt fint på altanen och det är som ett helt nytt place, lovely!




Jag gick raka vägen ut i trädgården och plockade några rosa fina pioner och satte på bordet där ute. Blev en perfekt färgklick:) Ska bli riktigt kul att ha födelsedagsfirande här hemma imorgon. Det är mitt bästa, att fixa och göra fint när man ska ha gäster, kan hålla på i timmar. Har redan en bild framför mig hur bordet ska dukas. Rosa kommer vara temat genom både blommor, servetter och bakverk. Can´t wait! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0