Veckans träning




Måndag: Löpning spåret (2,1km) + Pw 20min + styrka mage
Tisdag: Vila
Onsdag: Löpning spåret 2,1km + Pw 20min
Torsdag: Ridning 60min
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Åter igen en vecka med alldeles för lite träning... Jag har varit rent utsagt lat. Men min kropp behövde nog detta för mina knän känns genast lite bättre. Nu M Å S T E jag tagga till lite inför nya veckan som kommer. Imorgonbitti blir det spåret 2 varv, minst. Nu blir det tyvärr ingen simning på ett tag heller då de har ändrat öppettider. Kommer sakna Jessicas och mina onsdagsmornar i simhallen. Blir att hitta på någon ny onsdagsaktivitet så småningom.

Kommentarer
Postat av: Lotta

I höst är det öppet som vanligt igen :D Nu är det tinnis som gäller ;)

2011-06-12 @ 23:19:54
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Emilie

Lite lat måste man få vara ibland, och så duktig som du är med träningen!! ;) En nagel lossnade och sen pallade jag inte ha dom mer så jag tog bort dom.. Hehe! Sen när bäbis kommer vill jag ändå inte ha såna naglar i början.. Men det är jättefint så jag kanske fixar dom vid ett senare tillfälle igen :)

2011-06-12 @ 23:32:15
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0