Veckans träning



Måndag: Löpning spåret 2 varv (4,2km) + Pw 20min
Tisdag:
Vila
Onsdag:
Ridning 40min + Pw 5km (45min)
Torsdag:
Vila
Fredag:
Pw 5km (45min)
Lördag:
Löpning spåret 2 varv (4,2km) + Pw 20min
Söndag:
Vila

En helt okej vecka men ändå känner jag träningsabstinens, jag vill MER!! Känner mig lite lat och slö, men jag har ju faktiskt rört på mig så helt missnöjd ska jag nog inte vara. Efter min lilla klantiga vrickning i lördags kväll så har jag en ond svullen värkande fot så om jag kan göra nångting denna vecka så får jag vara glad. Usch, min fot är ett avslutat kapitel och jag vill I N T E komma tillbaka dit igen. Snälla håll tummarna för mig att det bara är en liten stukning och att det går över om några dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0