Veckans träning




Måndag: Ridning 60min
Tisdag: Cykling ca 2mil (51min)
Onsdag: Vila
Torsdag: Pw 60min
Fredag: Cykling ca 2mil
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Trotts midsommarvecka och semester fick jag in lite träning under veckan i alla fall, skönt. Det bästa av allt är jag jag de senaste dagarna inte känt av någon smärta i foten, jihuu! Hoppas innerligt den håller för lite löpning som jag har tänk att köra under veckan nu. Till helgen som kommer blir det lite annorlunda träning, ska bli huuuur skoooj som helst. Nytta med nöje! Återkommer om detta ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

TACK!! Det ska bli asskoj :D Och välkomna hem till verkligheten ;D

2011-06-27 @ 21:09:16
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0