Veckans träning



Måndag:
Löpning 5km
Tisdag: Ridning 60min
Onsdag: Simning 50min
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Pw 50min + kort intensiv intervallträning (löpning)
Söndag: Vila

Har fått motgångar i min träning. Utebliven motivation och ömmande knän. Dessutom har det blivit jobbigare att springa helt plötsligt. Men det är bara bita ihop och försöka jobba mig igenom den här svackan. Försöka välja träningsformer som jag tycker är extra kul och som är lite mer skonsamma för kroppen. Löpning får ske på mjukt underlag ett tag framöver. Nya löprundor måste också hittas just för variationens skull. Tror även det skulle underlätta med en träningskompis. Någon som är sugen att haka på? :)

Kommentarer
Postat av: Pilly

usch för dessa knän!! mitt ena knä har också börjat bråka med mig sedan jag började springa :( det var typ 2 år sedan jag hade ont i det senast...du får simma istället Barro det är skonsamt :) lycka till! kram på dig

2011-06-08 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0