Veckovill

Herrejisses jag är helt veckovill och vet knappt vad det är för dag. Har gått hela dagen idag och trott att det är fredag. Har haft världens fredagsstämning med humöret på topp trotts att det bara är onsdag. Självklart kan man ju vara glad även en onsdag också, haha, men det är något visst när fredagskänslan infinner sig. Men för mig är det lite av en fredag kan man säga då jag nu har gått på långledighet i heeela 4 dagar, MY GOOOSH vad härligt!! Jag är nog inte ensam om att vara långledig nu, men vi i butik jobbar ju typ jämt, oavsett vardag, röd dag osv..
Fint väder verkar det bli också och jag ska bara njuta av varenda soltimma!! ;) Har en hel del att styra med i trädgården också (det är lite mer jobb än man tror.... ;) ) Sen ska vi umgås med vänner, åka på dop mm, mm. Härligt ska det bli i alla fall och jag startar ledigheten med en heldag med min fina Daniel som också är ledig imorgon♥



Mina händer var sugna på att få jobba lite ikväll så jag offrade båda mina favoprogram bara för att få scrapa lite. Är nästan klar med mitt ena projekt nu. På söndag ska jag visa er vad jag hittat på för något. Det ska som sagt bli en present och kan inte avslöjas innan dess!! ;)

Nu ska jag återgå!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0