Ändrade planer...


Gick upp tidigt imorse, redan för en timma sedan, packade väskan och styrde kosan mot simhallen. Har inte sovit en blund i natt pga min jäkla magkatarr som spökar.. Trodde det skulle gå över, men icke. Fick ta första avfarten på motorvägen och vända hemmåt igen. Usch så trist. Jag och Jessica som skulle simmat ju.

Nu blir det att bädda ner mig igen och försöka sova mig igenom dagen. Fasen. Det svänger snabbt. En toppendag igår och en riktigt skitdag idag. Blää.

Hoppas ni mår bra iaf!

Kram





Kommentarer
Postat av: Jessica

KRAM!!

2011-03-09 @ 06:40:43
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: EMMA

Hej!

Stackare!

Jag vet hur jäkla dåligt man man när man har magkatarr! vad tar du för tabletter?

jag har jättebra tabletter som jag fick utskrivet

när jag mådde som värst.

Du får gärna ta några om du vill!

krya på dig! Kramis

2011-03-09 @ 11:25:46
URL: http://emmakarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0