Bracelet

Kom precis hem från en lyckad tjejkväll på Actic. Många roliga utställare och en hel del träningssugna tjejer på plats. Jag blev sjukt inspirerad och när det var dags för Zumba ville jag mer än gärna kasta mig in i salen och trängas med dem andra. Många som drogs till min färgglada hörna och lite köpte dem allt.

Jag hamnde brevid Lotta Design och dem hade sååå mycket fint. Jag kunde inte motstå detta armband så det fick snällt följa med mig hem : )


Fint va?! : )

Imorgon väntar en ledig dag, det ska bli så grymt skönt. Service på bilen, huset ska städas men därefter väntar ett välbehövligt frisörbesök. Håret ska av en bra bit, ska bli skönt med lite frisyr igen : )

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag jobbar ju från 15-21 och jag var inte på gymmet i förmiddags heller. Jag har ingen som helst motivation, men jag antar att motivationen och piggheten kommer när jag börjar ta mig dit! Det dåliga samvetet har jag ju iallafall då jag har sprillans nya gymkläder som hänger i garderoben och ropar på mig!!



Åh, varje gång jag går förbi Lotta design tänker jag att jag måste in dit! Jag får pallra mig iväg dit också, kanske som ett litet lockbete ;) hehe.



Jag vet ju inget alls om framtiden på jobbet nu, så vem vet, jag kanske har alla kvällar lediga för tjejkväll om 2 månader när mitt vik går ut!

2011-03-31 @ 00:21:41
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0