Brrrrr

Snacka om temperaturskillnader! -8 grader imorse, till värsta vårvädret hela dagen (jag gick tom utan jacka när jag köpte lunch) till -8,4 grader igen, brrrr. Jag fryser! Våran luftvärmepump verkar inte gilla när det växlar sådär. Ullfilten på!!

Imorgon blir det en lång med rolig dag. Ska börja med att möta upp Jessica för lite simning, var länge sen nu så det är verkligen på tiden. Ska testa att simma med pulsklockan och se vad det egentligen ger, skoj! Sedan blir det jobb såklart, men efter det väntar en lite spännande och säkert en lite jobbig sak.. Jag är nervös! Vi får väl se vad jag får för "dom" Mer om detta imorgon kväll ; )



En härlig bild från min promenix imorse

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy fasiken vad vi är bra! Kramar!

2011-03-16 @ 18:15:26
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0