Godmorgon!

Har varit ute på en 60min lång pw och fått lite sol på näsan, lovely! Bra start på min lediga dag. Det blåste inte så farligt heller vilket var skönt. Bytte även ut vinterjackan mot min skaljacka denna morgon, det är vår det! :)
Höll utkik efter ett säkert vårtecken, Tussilagon, men förgäves. Ännu hade inga ploppat upp längs vägen där jag går iaf.


Vid den här skylten vänder jag, 8km pw 3-5ggr/vecka känns lagom

Nu ska jag sticka till macken och köpa mjölk. Tänkte baka scones dagen till ära. D har jobbat natt och vill inte väcka honom än på ett tag. Han lär väl vakna av sig själv när han känner doften av nybakat! Muums!

Vi hörs sen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0