Gran Canaria


Imorse när jag vaknade blev jag rädd för min egen spegelbild. Hade glömt bort att mitt hår var alldeles solblekt och att jag var solbränd. Jag blev helt paff och kände först inte igen mig själv, haha så konstigt det kan bli.. ; )
Är lite smått irreterad nu för att det alltid är problem när man ska ladda upp bilder på blogg.se, grrrr.. Nu skiter jag i det här för en stund. Här kommer i alla fall en liten sneakpeak ifrån veckan.






Nu ska jag fixa till mig och sticka in till stan en sväng och shoppa lite ; ) Ska även passa på att storhandla, det ekar tomt i kylskåpet!!

Ha en härlig dag!

Kram





Kommentarer
Postat av: Jessica

Välkommen hem :) Hoppas ni har haft de super mysigt och njutit av varandra! kramkram!

2011-03-03 @ 12:21:51
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: Pilly

Vad du är fin Barro :) ses imorn!!!!!!

2011-03-04 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0