Helkväll

Godmorgon! Unnade mig lite sovmorgon idag då det blev en lååång och skojsig kväll igår. Började med lite käk på The Champ för att sedan gå vidare till Strandgatan 2 för lite bowling. Gryymt skoj! 4 eller 5 strike fick jag till igår, vilket bara måste ha varit  ren tur, haha. Delade första platsen i mitt lag med Simon, grattis till oss : )
Ska det vara, kan det lika gärna vara ordentligt, så vi alla hamnade på dansgolvet på Harrys tillslut. Skoj att få dansa loss lite : ) Synd bara att det var så dålig musik nästan hela kvällen.. Men vi hade skoj ändå.

Egentligen var ju kvällen igår en avskedsfest för Pilly på jobbet, men försökte att inte tänka på det för då hade det blivit gråtkalas big time... Pilly ska lämna oss för storstaden då hon har fått ett bättre jobb. (Konfektionsansvarig på TS) Hon är SÅÅÅÅ värd det och jag unnar verkligen henne det här! Så länge jag har den tjänsten i vår butik kan ju hon tyvärr inte få den.. Pilly har varit min högra hand och vi jobbar sååå bra ihop. Kommer sakna henne så det gör ont i hjärtat. Nu får jag tampas med killarna by my self ; ) (vilket inte kommer bli några som helst problem då jag har världens bästa arbetskamrater) Men, det kommer alltid finnas en plats i hjärtat för dig Pilly♥



Pilly♥ i sitt esse från årets julfest med jobbet.
Bilderna från igår är tyvärr bara svarta suddiga mobilbilder, så har inget att bjuda på där.

Idag är det lördag och en ledig sådan och jag njuter. I eftermiddag blir det 30 års kalas och till kvällen blir det såklart Melodifestivalen. Jag har bara sett en delfinal hittills, men finalen vill jag se! Verkar som det kan bli en tuff final.

Ha en toppenlördag kära ni!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta oxå Carro <3 har haft en sån underbar tid med dig!!!

/Pillywilly

2011-03-13 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0