Ingen återvändo


Anmäld&klar! Tjejmilen 2011. Hur skoooj?! : ) Kommer bli en jäkla utmaning också för den delen, men nu finns ingen återvändo. Det är bara att köra igång med träningen! Jag har alltid haft svårt för löpning, har inte riktigt förstått tjusningen med det. Just därför ska jag anta denna utmaning, jag ska ge mig fasen på att jag ska tycka det är kul. Och för att komma dit, kommer det krävas en hel del träning. Spännande! Mysigt också för den delen. En weekend i stockholm med en tjejkompis, det är inte helt fel. (Tack Frida för att vi får komma och våldgästa dig!! ; )) Antar att vi kommer fira rejält när vi kommit i mål också. Fy fasen vad man kommer känna sig nöjd då! Längtar redan! : )
Har även anmält oss till 2 lite mindre lopp innan dess. Först ut är Vårruset i Norrköping den 16maj, därefter kommer Blodomloppet i slutet på maj. Tjohooo!




Idag har jag haft en skitkul dag på jobbet. Fullt ös hela kvällen lång. Imorgon har vi stor tabloid som går ut, så hoppas på ännu mera spring.

Hoppas ni mina fina vänner och läsare också haft en bra dag!

Puss&kram



Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt :) Hoppas bara att det inte krockar med din mässa. det kommer gå kalas bra, det vet jag! Du får springa åt mig med :)

2011-03-23 @ 09:27:52
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0