Lördag

Godmorgon! Sol och blå himmel, kan inte bli bättre. Idag är både jag och D lediga, underbart! Ska äntligen åka och hälsa på Lindha&Martin och lilltjejan idag, myys! Med oss har vi rosa cupcakes och fin fina presenter, hoppas dem passar! : ) Hon är den första bebisen som kommit till världen bland mina kompisar, och det ska bli sååå spännande att få träffa henne. Lillpluttan, knappt 3 veckor gammal.

Daniel var ute på galej med grabbarna igår så han får sova ett tag till. Passade på att smyga upp och fixa till lite nytt i vardagsrumsfönstret. Orkidéerna jag haft där är dem enda vi har som typ aldrig blommar, så nu åkte de fula pinnarna bort.
Dessa pryder nu istället fönstret. Fint!


Krukorna hittade jag faktiskt på Citygross, bra pris var det också. Dem kunde jag såklart inte låta bli att köpa ; )


Daniel avslöjade igår att han hade en överraskning till mig idag. En lite för tidig födelsedagspresent. Väntar med spänning!!!! : )

Hoppas ni får en härlig lördag!

Vi hörs!

KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0