Lycka


Vilken kväll det blev igår med mina fina flickor! Med dem kan man aldrig ha tråkigt, skrattade så jag nästan har träningsvärk i magen idag, haha. Ni är för goa!! Love you girls♥ Även om vi ses alldeles för sällan, känns det som igår när vi väl gör det. Den här kvällen kommer jag leva på länge nu. Även om jag helst hade velat ha dem nära mig såklart så vi kunde se varje dag ; ) Känner mig extra glad idag och är fylld av energi, och det är tack vare dem. Vänner för livet! : ) Vad klyshigt det lät, men fasen, det är verkligen så.

Trotts bara några få timmars sömn inatt pallrade jag mig upp imorse för att möta upp Jessica för ett pass i simhallen. Kände mig lite seg, men såhär i efterhand är jag såå nöjd att jag åkte in. Resten av dagen kommer spenderas på jobbet, hoppas på mycket folk! Kom och köp! ; )

Ha en bra dag fina ni!

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0