Mission completed

Jihuuu! Den här dagen har jag väntat på lääänge. Dels att få energi till att ta tag i rum nr 4, och dels till att få det överstökat&klart. Och nu är jag här! Nästan värt att fira! : ) Har sprungit som en dåre mellan rummet och garaget, åkt skyttetrafik mellan återvinningen och huset. Nu är jag helt slut, men det var det fasen värt!
Medan jag slet med detta projekt målade D taket i köket, och fixade med en lampa vi har köpt, så nu är det också klart. Skööönt. Effektiv lördag, och jag gillar´t : )



Rummet klart för spackling, takmålning och tapetsering. Golvet redan fixat som tur är!

Jag tog medvetet ingen bild på kaoset innan, det hade jag ändå inte "vågat" visa här, hehe. Nu ska jag sätta mig och kika runt lite efter tapeter och lite annan inspiration, innan det är dags för storstädning i resten av huset. Orka???!! Gaaah! Sen blir det soffslapp med gott samvete!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0