Mysfaktor

Den dagen vi installerar en sån här i huset kommer vi få mysfaktor på hög nivå. Vi har redan en plats öronmärkt för den, och därifrån ser man den från alla rum och ytor i hela huset. Väggen den ska sitta intill är tapetserad med tapeten jag nu har som bakgrund på bloggen. Där kommer den passa perfekt. Vi har aldrig haft någon braskamin där vi bott tidigare, men det känns verkligen mysigt. Tänk att krypa upp framför brasan en mörk kall vinterdag. Jag vill ha!




Just den här hittade jag på Eldabutiken.

Nu ringde min älskling och han är på väg hem nu, jippie! Då kanske det kan bli en filmkväll ikväll. Vi är nämligen lediga båda två imorgon så inga tidiga klockor som ringer! : )

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0