Morning



Godmorgon! Idag är jag pigg&glad då jag tog mig i kragen och gav mig ut på en powerwalk tidigt imorse. Smygstartade med 45min och sedan 100 situps på det, sköönt! Förstår inte varför det är så svårt att ta tag i det ibland..
Men nu är det nya tag som gäller!

Har laddat upp med en stoor skål med grapefrukt, gryymt gott!!

Har en riktig lyxvecka framför mig, men jobb endast 3dgr och ledig resten : ) Unnade mig lite kompledigt imorgon, skönt. Så nu finns extra mycket utrymme för träning, och kan inte skylla på tiden som inte finns. Har tänk att varva pw´s, ridning, simning och så måste jag börja lite smått med löpning också. Har ju 3 utmanande lopp framför mig denna vår/sommar. Har lite att jobba med kan jag lova, haha.

Nu ska jag hugga in på frukten innan det där dags att sticka till jobbet.
Ha en bra dag!

Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0