Nya ting


Var inne i stan en sväng förut och fick såklart med mig lite nya ting hem ; ) Ramarna och tavellisten visste jag att jag skulle ha, men passade även på att köpa med mig en ny badrumslampa till gästtoaletten. Har inte haft en lampa där inne sen renoveringen, alltså i över 1 års tid (!) Så tyckte det verkligen var dags att slå till.
Så nu är det slut på mörkerleken kära gäster ; )




Kunde inte hålla mig många minuter så listerna och ramarna åkte upp direkt. Blev ju inte alls så som det var tänkt från början, och inte ens i närheten av så många foton heller. Men vi är nöjda, och såhär blev resultatet till slut.

Ivrig som jag är gav jag mig på ett försök med att montera upp nya lampan också, det kunde väl inte vara så svårt? Haha, trodde jag. Nu har jag ett stort jäkla hål i väggen, men ingen lampa uppe. Hm, tror jag lämnar över resten till mitt ♥ när han kommer hem... Ska istället ägna mig åt att laga mat, tänkte testa en fisk&skaldjurssoppa, hoppas på bättre lycka där! ; )

Kram på er!







Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad fint det blev med tavlorna :)

Jo jag jobbade ju idag, attans.. Jag var säkert på lunch eller på lagret och packade upp skor när du va inne! Ja dom små blommiga är ju såå söta! Dom finns bara ner till 20 och nu hade jag glömt hur gamla du sa att tvillingarna var.. Haha! Men det är så olika med storlekar så det är svårt att säga... Men vi har ju alltid öppet köp ifall att du är sugen :)

Allt är bara bra, själv då? Brun o fräsch nu antar jag! Härligt o få lite värme o sol...

Kram

2011-03-03 @ 18:47:44
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Emilie

Ja herregud vad söta bäbiskläder det finns.. jag bara dör när jag ser allt :P

Vi hittade en hel del i Ullared.. däremot den där maskinen hittade jag inte och fotoalbumet jag ville köpa några av var slut =( Får åka dit igen.. haha! Det är så kul.. till och med min sambo tyckte det :)

Renoveringen går jättebra.. Jag gör inte så mkt just nu, Linus har förbjudit mig.. jag ska bara ta det lugnt o va gravid.. haha! Men lite småpill kan jag pyssla med sen.. Nästa vecka kan vi förhoppningsvis börja sätta ihop köket och killen som ska fixa badrummet ska börja! Linus pappa o bror är elektriker så dom har fixat med elen och är nog klara idag!! Bilder kommer jag lovar :)

Ha en skön helg nu! Kramis

2011-03-04 @ 13:46:05
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0