Nytt smycke


Ja inte till mig då, utan till ytterdörren. Har velat ha en sånt här ♥ alledels för länge nu, och plötsligt händer det! ; ) Skulle köpa tulpaner idag och i butiken sprang jag på ett helt bord med massa fina hjärtan. Att dem hade utförsäljning på allt gjorde ju inte saken så svår, det fick utan tvekan följa med mig hem! Fint blev det, och jag är nöjd! : )






Vilken dag jag har haft idag! Spenderade några timmar hos Linda och hennes tvillingtjejer, hur mysigt som helst! Såå söta! Och vilket hus dem har, my goosh! Jättefint!!
Därefter åkte jag vidare mot stallet och min stora grå. Alla grusvägarna var mjuka och fina, och på det en stor stålande sol och blå himmel. En hel timma var vi ute och det blev massor långa härliga galopper. Allan har helt slut på hemvägen, men oj så skönt det var. Det var nog den härligaste ridturen på lääänge. Där kan vi snacka vårkänslor!! Mer sånna, tack! : )

Nu ska det lagas lasagne! Bättre sent än aldrig..

Kram på er




Kommentarer
Postat av: Jessica

Oh vad fint! Skönt med en ledig dag med sol, själv har jag packat tusentals semlor :) Ses imorgon, halv sju!



Förresten du pratade om dom där skorna, skulle jag kunna få låna dom och se om det är något för mig?

kramkram

2011-03-08 @ 21:10:34
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0