Tisdag


Tisdag idag och inte vilken tisdag som helst, utan en ledig sådan! : ) Har som vanligt fullspäckat schema, men jag unnade mig först en liten sovmorgon vilket var välbehövligt. Är så sjukt trött, fattar inte varför. Är det vårtröttheten tro??? Träningsverken gör sig påmind sedan magövningarna från igår, but I like it! : ) Även en stor blåsa på hälen sen promenaden, jäkla skit.. Tacka vettja compeed!

Ska strax ge mig iväg för att träffa en kompis som jag inte har träffat på sååå länge. Det har hunnit hända mycket sen sist. Dels har dem flyttat till hus, och så har dem fått 2 tvillingtjejer också, myys! Ska bli hur skoj som helst att träffa dem alla 3 idag! : )


Dem här jeansklänningarna ska tjejerna få av mig idag, huuur söta?! : ) (Hoppas inte mamman i fråga läser min blogg nu så allt är avslöjat, haha) Ska såklart även bli riktigt skoj att se deras hus! Älskar att se hur folk bor och hur de har inrett. Kommer säkert komma hem med massa ny ispiration och nya idéer sen ;)

Eftermiddagen kommer att spenderas i stallet. Ska bli kul att komma upp på hästryggen igen. Var alldeles för länge sen, och jag saknar min stora gråa charmör

Ha en mysig (fet)tisdag allihopa, och ät en semla eller två åt mig! ;)

Kram










Kommentarer
Postat av: Emilie

Söööta små klänningar.. blir ju perfekt present :)

Jag är lite sugen på adidas dressen..just svart känns lite tråkig, det var den enda bilden jag hittade på nätet.. Från vilken storlek finns dom och vilka färger? :)

Mysigt med en dag i stallet när vädret är så här härligt.. För min del blir det inget ridande på ett bra tag nu och det känns jättetråkigt.. älskar att sitta på hästryggen ju!! Men sen får jag ju tänka att det kommer en underbar liten bäbis som kommer att förgylla våra liv ;)

Ha en bra dag! kram

2011-03-08 @ 11:13:31
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Cicci

Jättesöta klänningar! Trevlig fettisdag på dig också =)

2011-03-08 @ 13:00:05
URL: http://ciccisnotebook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0