Veckans Träning


Har drabbats av sån sjuk trötthet igen, halsen värker och jag är inte alls på topp. Har därför inte haft någon inspiration eller ork till att blogga. Men här kommer iaf summan av förra veckans träning.


Måndag: Pw 45min
Tisdag: Vila
Onsdag: Simning 60min
Torsdag: Pw 60min
Fredag: Simning 60min
Lördag: Ridning 45min
Söndag: Vila

Lite för få pw´s tycker jag men ändå helt ok vecka. Fick skjuta på joggingpasset även denna veckan då jag inte känner mig helt hundra i halsen. Men lite "motion" är bättre än inget, eller hur?!


Kommentarer
Postat av: EMMA

Krya på dig!!!! Kram

2011-03-29 @ 15:20:44
URL: http://emmakarin.webblogg.se/
Postat av: jessica

Gumman, då är vi två som har ont i halsen, får hoppas på att det går över snart. Jag vill verkligen simma imorgon, men min kropp skriker nej, genomförkyld och halsont, ingen bra kombination med simning.. Men till helgen kanske?



Puss&Kraam

2011-03-29 @ 16:02:55
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0