Veckans träning


Måndag: 60min powerwalk (60-70% av maxpulsen)
Tisdag: 60min powerwalk + 60min ridning
Torsdag: 60min powerwalk (60-70% av maxpulsen)
Söndag: 75min ridning

Helt om vecka! Blev dock ingen simning som jag hade räknat med. Nya tag med den nästa vecka! Nu när det härliga vårvädret börjat komma och alla ridvägar börjar bli mjuka&fina kan man motionera hästarna ordentligt. Båda ridturerna denna veckan har bjudit på mkt trav&galopp, underbart! Är så himla glad för att jag börjat rida igen, det är verkligen heeelt underbart att få ge sig ut med den Store Grå! : ) Samtidigt som det är härligt är det sjukt bra träning. Längtar redan till nästa tur!

Nu ska jag laga lite kvällsmat. Pastasås med rökt skinka, gräslök&tomat, serveras med färsk tagliatelle. Mums!

Ha en mysig söndagskväll!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hihi, det är faktiskt Nicklas förkläde jag brukar sno ;) Hann fick det av mig i julklapp en gång, en liten pik tänkte jag ;) hihi. Vad effektiva ni har varit idag!!

2011-03-14 @ 00:52:37
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vad duktig du är med träningen!! Jag ska ta tag i det där när bäbis har kommit :)

Saccosäckarna från fatboy ser jättesköna ut.. men lite dyra, men iofs verkar det som att såna säckar är ganska dyra.. hehe! Jag kanske får köpa en och börja sova i då ;) Det visste jag inte..

Ha en bra dag! Kram

2011-03-14 @ 11:21:06
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0