Yes!

Fick smita iväg en stund från jobbet idag för att besitkiga den lille grå. TACK och lov gick den igenom (så när som på en lampa) Skönt! Inte för att det är något fel på den, men det känns alltid lite nervöst med gamla bilar. Den är iof inte såå himla gammal heller, men skitsamma. Jag kan tuta vidare ett tag till i den iaf, gött!

Imorgon ska jag bara jobba halva dagen i butiken, för att spendera resten av dagen och kvällen på Actic (fd Nautilus) Tjejkväll. Det är gratis träning hela kvällen, och lite "minimässa" med massa roliga uställare så som makeup artister, frisörer, nagelteknologer, smyckesbutiker, klädbutiker, och så jag såklart! : ) Har packat med mig bl. a färgglada läckra träningskläder och de nya bodytrainskorna ifrån Puma. Hoppas på att kunna sälja en del. Så ni tjejer som är sugna på gratis träning och massa annat skoj, kom dit vettja! : )




Har inte haft så jätteont i halsen idag, och har känt mig rätt så pigg (förutom på min pw imorse, då jag knappt orkade ta mig hem igen) så jag tänkte jag skulle försöka mig på ett pass i bassängen imorgon ändå. Fullspäckad dag från morgon till sen kväll med andra ord, men som ni vet, jag gillar´t : )

Hoppas ni mår bra!

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh Nautilus är ju mitt gym! En tjejkväll där skulle kanske få mig att röra på fläsket lite, men jag antar att kvällen är när jag jobbar?! Haha, när du skrev lilla grå trodde jag det var Allan.. ;)

2011-03-30 @ 00:14:52
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0