Al Mena

Är precis hemkommen efter en dag i Åby. Hopptävling var på schemat. Härligt väder, härligt häst, ja allt gick som smort. Jag kan inte låta bli att fascineras. Trotts massor människor, hästar, bilar, transporter, halvnerövsa ryttare, stirriga föräldrar mm är Allan lika lugn som en filbunke. Hur snäll som helst att handskas med när man är iväg sådär, underbara häst! Tyvärr hann jag inte stanna kvar för att se andra klassen, sjuukt många startande idag. Men första klassen såg jag och han nollade i både grund och i omhoppningen. Förmodligen blev det placering idag också för när jag åkte hade halva klassen startat och Allan var en av få som var nolla. Kul! : )


Allan

Nu ska jag förbereda för grillkvällen som drar igång här om en liten stund. Lite kalla såser ska fixas, köttet ska marineras och bordet ska dukas. Hoppas ni får en härlig lördagskväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0