Färgglatt

Så här färglatt och härligt ser vårt köksbord ut nu, helt tokfullt med grejer. Är nu på god väg med att bli färdig med mitt lilla projekt, bara lite fler saker som ska inhandlas och fixas innan det är helt klart.



Måste säga att jag saknar en scrapbookingbutik i Tornbyområdet. För inte finns det väl någon som jag har missat? Bookia har ju lite men inte speciellt mycket fint... Var handlar ni scrapbookingsaker i Linköping? Tips mottages tacksamt! :)

Nu ska jag packa träningsväskan och sedan krypa ner till kojs. Det är onsdag imorgon och det betyder simhallen med Jessica 06.30.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja! Finns en scrapbooking butik nere vid resecentrum! Har aldrig varit där men sett den! Kram

2011-05-29 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0