Fredag

Tog mig lite sovmorgon idag, skönt. Vaknade upp till sol, fågelkvitter och ett nystädat hus, kan inte bli bättre. Fick ett ryck igårkväll och drog igång storstädning. Tänkte att jag och älskling skulle få så mycket kvalitetstid som möjligt idag. Så himla lyxigt det känns att få vara ledig en fredag, både han och jag dessutom, lovely!
Då han har jobbat natt sover han ett tag till så jag passar på att sticka till stallet och ge mig ut på en ridtur med finaste Allan♥

Sen väntar ett litet äventyr i form av bogsering av Saaben till verkstad. Vi har haft lite otur med bilarna på sista tiden, och verkstäderna har fullbokade scheman. Men nu äntligen har vi fått en tid. Det var på tiden ; ) haha!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0