Fredagskänsla

Har haft världens fredagkänsla idag! Humöret på topp och dagen har varit hur bra som helst. Har tränat, haft morgonhäng med Jessica, haft en kul dag på jobbet, och nu njuter jag av onsdagskvällen och känslan av att vara låååångledig, lovely!
Som grädde på moset unnade jag mig något extra gott ikväll. En stor smarrig räksmörgås!! Och inte nog med det, lika bra att köra all in så nu väntar en liten påse med naturgodis på mig ; ) Ibland måste man få unna sig lite extra. Ibland.



Imorgon var dagen D då jag, Lindha & Lilltjejan skulle åkt på roadtripp. Men det får bli en annan dag istället, då Sigrid hade blivit sjuk, stackars skrutt. Istället blir det träning för min del och även en sväng till stan med mamsen. Mys!

Nu väntar Greys Anatomy!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0