Fullt upp!

Godmorgon! Idag har jag fullspäckat schema från morgon till kväll. Sitter just nu och laddar för ett pass i simhallen med fina Jessica som för övrigt fyller år idag, GRATTIS vännen! : ) Efter simningen väntar jobb hela dagen och efter det ska jag ta en kvällstur på hästryggen. Kommer bli sent innan jag kommer hem idag kan jag lova, men vad gör det morgonpigg OCH kvällspigg som man är. Man måste ta vara på dygnets alla timmar ;) Imorgon är jag ledig och har inget alls planerat, hoppas på en heldag i solstolen! Nu måste jag packa det sista och sedan gasa in mot stan.

Ha en bra dag alla fina!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack söta du! Kommer förbi dig imorgon efter jobbet, hör av mig när jag börjar närma mig mantorp :)KRAM!

2011-05-11 @ 13:10:29
URL: http://enannandelavmig.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0