Goodiebags

Fick en hel drös med grejer igår : )


3 nummer av Topp Hälsa och produkter från Bodyshop som kommer med första tidningen....


..... Alpro soya produkter och Smoothies från Paulún (som jag redan druckit upp såklart, supergod!)


.... Duschcreme i från Apoliva....


.... Men gladast är jag ju såklart över min prestation och min medalj ; )

Idag blev det en vilodag. Ställde först klockan på 6 som vanligt för jag tänkte jag skulle bege mig ut på en morgonpromenad. Men, jag ångrade mig snabbt och tog en liten sovmorgon istället. Imorgon däremot blir det tidigt för då väntar simning med Jessica! Tjohoo!

Kram&godnatt


Kommentarer
Postat av: Emilie

Det ÄR jättemysigt med en gravidmage :) Men nu på slutet börjar det faktiskt bli lite jobbigt.. men jag ska inte klaga egentligen :P Mja, jo jag har nog gått upp en del på den "övriga" kroppen också.. på såna ställen jag inte ville.. lår, höfter, skinkor typ.. Känns som det är ställen där det är svårast att träna bort allt fett! haha.. Mer celluliter får man också =/ Men det är ju värt det! Ha en bra dag! kram

2011-05-18 @ 08:12:36
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0