GPS

6km löpning, check! Sprang min runda "baklänges" idag bara för att variera mig lite. När jag köpte min pulsklocka hade jag aldrig pulstränat tidigare därav valde jag en lite enklare variant utan GPS vilket jag saknar nu faktiskt. Hade varit rätt så bra att kunna se hur långt man springer. Jag har försökt uppskatta mina rundor på ett ungefär vilket jag verkat ha gjort ganska bra. Var nämligen inne på iFORM och mätte upp mina rundor via deras satelitkarta och den rundan jag oftast springer landade prick på 7km precis som jag trodde! : ) (Så ni som vill mäta era rundor kan jag rekommendera denna sida) Brukar börja med att gå den första km för att springa resten. Tanken är att öka på det så småningom, men just nu har jag siktet på 5km på 30min så nu lär jag få öka tempot istället för antal km.


Linne&tights från Nike, Jacka från Röhnisch och löparskorna heter Asics Nimbus

Btw, är ni några mer därute som ska springa Vårruset i Norrköping?? Jag har fortfarande inte fått ngn anmälningsbekräftelse och jag börjar bli orolig att jag kommit bort eller nåt... Har försökt få tag på dem men inte lyckats. Får väl ha lite is i magen och avvakta några dagar till. Informationsbrev skulle skickas ut inom en vecka innan start till alla anmälda. Hoppas innerligt det dimper ner i min låda också, annars blir jag ledsen : /

Nu blir det frukost, dusch och fix. Sedan ska jag hämta mamsen för en lunch på stan!

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: EMMA

Snygg du är!!!!

Men tycker det är synd att man inte får se ditt vackra ansikte....

Duktig är du oxå! KRAMEN

2011-05-05 @ 15:15:06
URL: http://emmakarin.webblogg.se/
Postat av: jessica

Håller med förgående talare. Du är het!



Visst var det smidigt och kolla sina rundor på iform.se när man kunde kolla satellitkartan? I told you :)



Hoppas du har haft en skön ledig dag! KRAM!

2011-05-05 @ 18:00:46
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0