Innedag

Idag är det riktigt innesittar väder, lite mysigt också men jag som både behöver ge mig ut på en löprunda och en sväng på hästryggen. Men det får vänta till i eftermiddag då det förhoppningsvis lättat upp. Just nu både regnar det och blåser ordentligt..



Tog mig en sovmorgon vilket var välbehövligt. Daniel hade personalfest med sitt jobb igår så jag ställde såklart upp och hämtade honom inatt. Fick även med mig ett gäng tjejer från hans jobb som också ville hem så självklart tog jag med mig dem i bilen också. Blev sent med andra ord. Men Daniel är redan på jobbet igen så nu är det jag och tystnaden hemma. Perfekt dag och väder för lite scrapbooking egentligen, men vi har varit lata med att framkalla bilder så jag har inget album att sätta igång med.. Kanske kan bli en kvällsyssla, att tillsammans gå igenom alla bilder från Gran Canaria och klicka iväg på framkallning! Man blir ju också lite sugen på att gå på bio när det är sånt här väder, det vore också nåt till kvällen kanske. Vi får se vad vi tar oss för.

Nu ska jag kika runt lite på nätet. Är på jakt efter en midsommarklänning. Jag vet, det låter långt bort men jag kan lova er, vi är snart där ;)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0