Jag gjorde det!

Är precis hemkommen från Vårruset i Norrköping. Snacka om löparfest! Oj vad skoj det var, skitkul faktiskt! Runt 7000 tjejer, härlig stäming, roliga utställare, goodiebags, underhållning och mycket mycket mer. Det bästa av allt, jag klarade mitt mål!!
5km på 28.46min, jag är grymt nöjd!!! : )
Började först med rolig uppvärming i form av några grabbar från Friskis&Svettis, superbra partymusik och stämningen blev på topp direkt. Sedan var det dags för starten. Utmed loppet som gick genom Norrköping stod folk och hejade på, vid gatan, på balkongerna, på uteserveringarna mm mm, ja det var folk överallt vilket gjorde att man blev om möjligt än mer peppad. När jag såg 4km skylten trodde jag knappt det var sant, det gick så fort. Och energi kvar hade jag också, så vi ökade tempot rätt så rejält och sista biten mot mål gav vi järnet. Jag kände verkligen att jag gjort mitt bästa när jag kom i mål och det kändes såå bra. Jag är helt uppe i varv här nu och lite lätt speedad men det var ju så jäkla kul. Jag längtar redan till nästa torsdag då det är dags igen ,nämligen Blodomloppet i Linköping, och MILEN! Men där har jag inget krav, mer än att jag ska ta mig runt hela loppet joggandes. Tror inte jag har sprungit en mil sedan fotbollstiden, så det kommer bli en utmaning som heter duga.

Här kommer ett par bilder från kvällen!


Lagfoto!


Peter Siepen stod för underhållningen hela kvällen

Nu väntar en lång varm dusch och sedan sängen. Kommer sova gott i natt. Visar min medalj och mina goodiebags imorgon ; )

Kram på er alla fina!

Kommentarer
Postat av: jessica

Du är såå himlans grym!

2011-05-17 @ 05:12:09
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: Emilie

Grr..jäkla blogg! Men som sagt jag hoppas dom löser det inatt, annars måste jag byta!!

Gotland gud vad härligt.. älskar den där ön!! Då har vi nåt att se fram emot båda två det datumet.. skoj! Kram kram

2011-05-17 @ 22:02:32
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0