Kvällstur

Igår efter jobbet stack jag direkt till stallet och gav mig ut på en kvällstur. Var fortfarande varmt så jag kunde rida i bara t-shirt, så himla skönt. Allan var rätt jäsen efter en dag i hagen full av masa gräs, men när vi väl kom ut piggnade han till. Njöt av långa härliga galoppsträckor!Funkade rätt bra att ha stallet även efter jobbet, trodde det skulle bli för sent och jag mest skulle känna mig stressad men så blev det inte. Gick lite snabbare än jag tänkt och jag var hemma redan efter 21.30.



Allan väntar på kvällsmaten

Idag är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Förhoppningsvis kan jag strax gå ut och lägga mig i solstolen : )

Hörs lite senare!

Kram

Kommentarer
Postat av: Pilly

jag tror allt att Allan gillar att posa lite framför kameran haha :) va mysigt det låter med dina ridturer!! jag måste få hälsa på honom nån gång när jag är hemma! ses i helgen:)

2011-05-12 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0