Långa dagar

Shit, dagarna bara går och jag har fullt upp från morgon till kväll. Man tränar, jobbar, kommer hem sent, handlar/lagar mat, sen om man har tur hinner man sätta sig en strund i soffan framför tv´n. Har börjat bli en riktig kvällströttis också, somnar som en stock i soffan varje kväll, helt slut... Inte likt mig. Måste komma i säng tidigare på kvällarna för att orka hålla på som jag gör med att gå upp kl 6 nästan varje morgon för att träna. Idag skippade jag i alla fall morgonträningen och sov till kl 8, så himla skönt. Efter jobbet ikväll väntar stallet och Allan på mig. Fullspäckat schema till kl 22 ikväll alltså. Ja, som ni kan förstå så ska det ska bli riktigt skönt med långledigt i slutet på veckan!!


Ser fram emot en kvällstur på den här fina killen! Perfekt nedvarvning efter en lång jobbdag.

Ha en bra dag! Vi hörs!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: jessica

Halv sju blir jätte bra! Ses imorgon. Hoppas du får en härlig ridtur i kväll. Kramar!

2011-05-31 @ 17:58:57
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0