Milen -done!

Jag gjorde det! Jag överträffade mig själv, igen. Hade som mål att klara att springa en mil för första gången i mitt liv, vilket jag trodde skulle bli en tuff match. Men jag gjorde det, utan problem. Tiden landade på 1.03h vilket inte är någon topptid, men JAG är nöjd med den. Har som mål att klara tjejmilen 3 sept under timman, och med över 3 månaders träning kvar till det loppet känns mitt mål svårt att misslyckas med. Jag känner mig så grymt nöjd nu så ni anar inte. På 3 fjuttiga månader har jag gått från att kämpa mig runt 2,5:an till att klara 1 hel mil. Vad som driver mig vet jag inte. Jag vet bara att jag mår så himla bra just nu!! :)




Till min förvåning fanns inte min medalj i väskan nu när jag kom hem, måste ha glömt den... Så den får ni se någon annan dag. TACK Sandra och Café Gyllen för att jag fick springa med er :)

Nu väntar en efterlängtat dusch och sedan en film kanske. Behöver varva ner lite innan det är dax att sova. Imorgon väntar en välförtjänt vilodag =sovmorgon, skönt.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag säger det igen, du är så himlans bra! :)

2011-05-27 @ 05:51:41
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0