Morgonpigg!

Tjohoo! Klockan har knappt slagit 06.00 denna morgon men jag är uppe, glad, pigg och vaken. Ska alldeles strax åka in mot Linkan för ett pass i simhallen. Länge sen jag var där nu, så det är på tiden. Jessica gör mig sällskap, härligt med både träning och kompishäng på morgonkvisten : ) Efteråt väntar jobb, påbörjade ett ombyggnadsprojekt på junioravdelningen igår, så där ska jag fortsätta. Hur kul som helst! Men när dagen är över så väntar en liten "minisemester" i form av ledigt i dagarna
F Y R A!! Värmen väntas komma tillbaka också och det tackar jag för! (peppar, peppar) Det kommer bli en bra vecka det här ; )

Hoppas ni får en härlig dag!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0