Picknick i solen

Har precis kommit hem från stan där jag har spenderat dagen med Tessan. Hur mysigt som helst! Efter att vi hade sprungit färdigt i alla butikerna köpte vi med oss en varsin sallad och hade lite picknick i solen i domkyrkoparken, lovely!



Nu har jag svirat om till träningsoutfiten och ska -hör och häpna, åka till gymmet! Ville vara lite skonsam mot mina knän idag efter all löpning så tänkte köra lite kondition på cykeln. Har varit jättesugen på att cykla länge nu (Jessica, du har inspirerat mig;) ) så idag ska jag göra slag i saken. Får väl se hur jag mår i rumpan sen, haha! Eventuellt kanske jag passar på att köra igenom kroppen med lite styrka också, får se vad jag känner för.

När träningen är avklarad har nog Daniel kommit hem från jobbet, då blir det lagom att tända på grillen här hemma, mums!

Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra söndag! :)/kram Tessan

2011-05-23 @ 07:48:42
Postat av: jessica

Vilka fina tjejer! :)

2011-05-24 @ 05:02:39
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0