Pysselkväll

Kvällen har gått i kreativitetens tecken. Jag är verkligen ingen konstnärlig människa på något sätt, men däremot tycker jag det är riktigt kul att få jobba lite med händerna emellanåt. Har haft pysselverkstad för fullt här hemma ikväll. Vad jag gör kan jag inte riktigt avslöja, för det ska bli en överraskning ;) Men det är inte fotoalbum denna gången. Det är riktigt skoj och jag tror och hoppas det kommer bli fint när det blir klart. Jag lovar att visa er resultatet sen ;)



Nu är det väl bäst att sluta sina blå om man ska orka upp imorgon. Joggingtur väntar!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: jessica

Nu blir jag ju nyfiken :) Hoppas löpturen går bra, själv ska jag snart åka och jobba, klockan är fem! Usch. Ses imorgon gumman, kramar!

2011-05-24 @ 05:02:16
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0