Regn regn regn

Sitter här vid datorn och pustar ut efter en joggingrunda såhär på morgonkvisten. Trotts grått väder och regn gav jag mig ut i alla fall. Det är faktiskt rätt skönt att springa när det regnar, dels så är det lite friskare luft och så blir man inte lika varm. Skönt var det i alla fall och en kortis på 20min blev det idag. Sparar på mina krafter till torsdagens lopp. Har fortfarande inte riktigt fått tillbaka motivationen, men den kommer. Huvudsaken är att jag är tillräckligt motiverad för att i alla fall ge mig ut. Det är farligt med träningspausar, dem brukar ofrivilligt bli längre än vad man hade tänkt sig och det är sjukt svårt att komma igång igen sen. Så det misstaget ska jag försöka hålla mig borta ifrån den här gången.



Vad mysigt det hade varit med en heldag i soffan framför massor bra filmer. Men det får bli en annan dag för nu ska jag duscha och göra mig iordning inför jobb!

Ha en bra dag i regnet!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0