Shooes

Ja nu menar jag inga läckra high heels utan nya löparskor. Kanske inte lika snyggt men verkligen välbehövligt. Dessa godingar fick följa med mig hem idag. Snabba va?! haha!


Asics Nimbus

Som jag säger till alla mina kunder, utseende är det sista man ska gå på när man köper löparskor. Men om dem sen är snygga och matchar träningskläderna är det ju alltid ett plus ;) Dessa ska invigas imorgon!

Nu blir det tv kväll, Greys Anatomy och Off the map, kvällen är räddad.
Imorgon är jag LEDIG, lovely!

Kraaaaam♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Dom är såå fina, du kan vara nöjd :)

2011-05-18 @ 20:58:31
URL: http://enannandelavmig.blogg,se
Postat av: Pilly Willy

Helt klart den läckraste modellen av Nimbus ;)jag måste med köpa nya joggisar hihi

2011-05-18 @ 22:24:30
Postat av: Lotta

Dom är ju snygga! Jag behöver verkligen ett par jag med, så jag KANSKE jag kommer ingång.. Lagom till beach2011! Jag beställde burken från lyxigaplatburkar.se och nästa gång i Paris blir det ett besök in den butiken :) headern är på G faktiskt :) GRATTIS TILL SPRINGET OCKSÅ!! Kram från oss

2011-05-18 @ 23:39:08
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0