Shopping

Sist jag var i stallet kände jag att det drog lite kallt om rumpan och insåg snart att det var ett stort hål i mina ridbyxor, mitt i det helskodda. Tydligen riktigt dålig kvalité då jag knappt haft dem i 6 mån och bra 1-2ggr i veckan. Har ingen lust att vädra skinkan (haha) idag när jag ska rida så jag åkte in till stan en sväng för att kika på nya. Hittade ett par i jeansmodell, hur sköna som helst. Och snygga också! Självklart var det en liten tråd som släppt i ena sömmen och självklart fanns bara det paret kvar i min storlek.. typiskt.  Men hon drog av lite på priset så jag slog till ändå, det var endå busenkelt att laga. Dessutom har jag namnsdag imorgon (eller hade, mitt namn har tagits bort, men m&p envisas om att fira min namnsdag ändå, hihi) så jag fick ett litet bidrag till ridbyxorna. Tusen TACK snälla m&p! :)







Dessa blev det, fast i blå jeansfärg istället för svart. Dem ska jag åka och inviga nu. Vädret har vänt till det bättre, bäst att skynda sig iväg så jag kan njuta av en tur i solen.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0