Sliten

Direkt efter jobbet slängde jag på mig träningskläderna och gav mig på ut en löprunda. Det kändes tungt idag. Riktigt tungt. Flåset är inget fel på men kroppen kändes tung och nästan lite sliten. Har inte haft en enda vilodag på hela veckan så det får förmodligen bli en imorgon. På sin höjd unnar jag mig en morgonpromenad. På måndag kväll är det dags för Vårruset och då vill jag minsann vara på topp!
Mina skor börjar bli slitna så det kan också vara dem som gör att kroppen ömmar. Säljaren på Asics var förbi på jobbet lite lägligt igår så då passade jag på att slänga in en beställning på ett par nya fräscha löparskor. Vilka det blev visar jag så fort jag fått hem dem :)


Unnade mig en välbehövlig sak idag också, som ni kan skymta lite på armen. En hållare till min iphone. Som jag har saknat!

Kvällen har bestått av tacomys och Eurovision såklart ; ) Nu ska jag återgå till soffan och teven och se slutresultatet!

Kram & godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0