Stallet

Min eftermiddag i stallet i bilder.






Gav mig först ut på en kortare men härlig ridtur på 35min med skritt, trav och galopp. Därefter väntade ett pass på banan. Han kändes grymt fin idag, verkligen i kanonform! Red igenom alla gångarterna och bara njöt, det finns inget bättre än när ALLT faller på plats, highlight moments. Därefter gav vi oss ut på en skrittunda i det härliga vädret igen. Klockan stannade på 80min och totalt 619kcal, tack för det :)

Sitter och väntar på att Daniel ska komma hem. Får se vad vi ska hitta på ikväll, nytta eller nöje?! Ska försöka få med honom på en löprunda, får väl se hur det går med det :/ Kanske blir han som får med mig till gymmet istället ;) Vad gör ni ikväll?

Kraaaam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0