Tävling

Håller på att göra mig iordning för en dag på tävlingsbanan. Tyvärr är det inte jag som ska tävla, utan jag följer med och hjälper till och hejar på. Åby i Norrköping är det som gäller. Allan är en riktigt duktig hopphäst så det ska nog gå bra. Jag kommer bli sådär sjukt sugen på att börja igen som alltid när man är på tävling. Om bara tiden (och pengarna) fanns så hade jag skaffat mig en egen häst imorgon. Men drömma man ju alltid göra och tills dess får jag nöja mig med att få vara medryttare på Allan, och det är inte fy skam. Han är underbar den hästen♥


Allan&jag igår när vi var ute på en liten skogstur

Till kvällen kommer Chrilla&Micke hit och grillar med oss, ska bli riktigt skoj!

Ha en fin dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0