Testa formen

Idag är det dags! Dags att springa blodomloppet och testa formen inför tjejmilen. Dagens mål är alltså att klara milen. Ska bli spännande att se vad jag landar på för tid. Har som jag nämnt tidigare i veckan inte alls känt mig så motiverad, men idag känner jag mig laddad faktiskt, skööönt! Lite trött och sliten känns kroppen, kanske har jag tränat lite för mycket. Eller sovit för lite, jag vet inte. Men mentalt känner jag mig stark idag! Kl 18,30 går starten, kom och heja! :)


Sandra och jag i väntan på start på Vårruset.

Innan kvällen ska jag hinna med både ett återbesök på Aloeteket och därefter en sen lunch hemma hos Mamsen. Har beställt pasta, kolhydratuppladding it is!
Hade egentligen behövt vara hemma och städa hela dagen då vårt hus ser ut som ett bombnedslag, gaaaaah i hate it. Men det får bli ett senare problem....

Ha en bra dag allihopa!

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja gör det, det var verkligen asgott.. kanske inte så nyttigt med grädden, men man kan ju ta en lättare variant av grädde om man vill! Men jag är gravid så jag kör på det feta..haha!

Hur gick blodomloppet då?? :)

2011-05-26 @ 21:55:19
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Anna

Jag som inte skulle springa, fick ta en ledig plats....o vet du jag måste haft stans bästa skor för jag sprang loppet utan problem!!!!

Tack för hjälpen Carro =)

2011-05-26 @ 22:02:59
Postat av: Caroline

Svar till Anna: Faaaasen vad bra du e Anna!! Måste vara skorna, haha ;) Kul att dem passa!! Vi hörs! Kraam kraam

2011-05-26 @ 22:11:40
URL: http://misscb.blogg.se/
Postat av: jessica

DU ÄR BÄST! :)

2011-05-26 @ 22:12:07
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0