Tjohoooo!

Ligger och tar igen mig på gräsmattan efter en långdistans i motvind, gooosh. Men fasen, allt hänger verkligen på den mentala biten. Har man bara bestämt sig så går det. Idag sprang jag 8,5km, det har nog aldrig hänt tidigare. Jag är såååå stolt över mig själv ;) Hade världens motvind hela vägen dit men när jag vände fick jag lite snålskjuts hem. Men det ena tar väl ut det andra antar jag. Klockan stannade på 52min och 720kcal. Bra start på lördagen!


Nya skorna invigdes, kändes bra. Förutom lite ömmande främre fotvalv. Så snart jag spungit in dem sitter dem som gjutet. Jag syns ju i alla fall ;)

För varje pass man överträffar sig själv så växer självförtroendet. För några månader sen trodde jag knappt jag kunde ta mig runt 5km utan att klappa ihop. Innan dagens pass trodde jag aldrig jag skulle kunna springa en mil. Såhär i efterhand känns det annorlunda. Känns nästan möjligt att någon gång ta sig runt en halvmara. Härlig känsla det där. Det är nog det viktigaste av allt, att tro på sig själv. Jag gör det, nu :)

Nu ska jag förstätta den här härliga lördagen. Lite sen frukost först, sen får vi se vad vi hittar på. Det verkar blåsa lite väl mycket för att åka ut med båten. Men vi är lediga båda två och det ska vi ta vara på!

Hoppas ni mina fina vänner och läsare mår bra!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: jessica

Faan vad du är bra!

2011-05-23 @ 12:36:57
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0